środa, 2 września 2015

Dzyń, dzyń - wróciłem!

Cześć i czołem! Jestem, tak jak uczniowie rozpoczęli dziś swoje pierwsze zajęcia w szkolnych ławkach, tak ja wróciłem i zasiadłem przed komputerem, aby coś napisać. Czas wracać i czas uraczyć moich czytelników wartościowymi tekstami.

Jak to zwykle bywa, po przerwie zalecane jest delikatne wchodzenie w temat i spokojny powrót do rzeczywistości. Będę się tego trzymał i dziś żadnego, ważnego wątku nie podejmę.

To zostawię sobie na później, za kilka dni rzecz jasna odezwę się z jakimś tekstem. Prawdopodobnie będzie on dotyczył rozgrywek Pucharu Świata w siatkówce. Od internetu odcięty nie byłem, wiec śledziłem to i owo i jakieś refleksje dotyczące tego turnieju mnie naszły.

Nie ma co jednak uprzedzać faktów. Jak będzie to będzie :)

Do napisania już niebawem!

1 komentarz:

  1. Prawie jak ja, ja też wracam do internetów prawie z pierwszym dzwonkiem w szkole ;)

    OdpowiedzUsuń