poniedziałek, 26 maja 2014

Ogłaszam przerwę!

Witajcie! Niestety, nastał ten dzień, gdzie muszę zrobić sobie przerwę od blogosfery i innych przyjemnych rzeczy. Niemniej jednak czasem napiszę coś na facebookowym profilu, bo od oglądania meczów się nie obejdzie, więc jakieś drobne komentarze mogą pojawiać się w tym miejscu.

Po raz czwarty i ostatni robi sobie tak długie wolne spowodowane zbliżającą się sesją :D Za rok już powinno być lżej, więc nie powinien się rozstawać :)

Choć ta choć ostatnia zapowiada się na wyjątkową męczącą i trudną, aczkolwiek na końcu jej drogi znajdują magiczne trzy literki, które mam szansę zdobyć po pięciu latach edukacji :D. Zanim dojdzie jednak do sądu ostatecznego, który wyznaczony jest na 10 lipca po drodze jeszcze wiele, wiele innych zaliczeń, referatów, kół czy egzaminów. I tym samym mój czas w tym miejscu musi się zatrzymać.

I oby wszystko to wymienione powyżej zakończyło się pozytywnie muszę się z Wami rozstać :) Obiecuję jednak, że wrócę ;) i poinformuję Was o tym w specjalnej notce!

Trzymajcie za mnie kciuki, aby wszystko się udało! Z pewnością się przydadzą :)

Wszystkiego dobrego!


3 komentarze:

  1. Znam ten ból... U mnie też zaczyna się naukowy zawrót głowy.
    Ale oczywiście z przerwą na siatkówkę ;)
    Mnie to najważniejsze i najgorsze zarazem czeka za rok - ale kompletnie nie widzę siebie broniącej ;)

    Trzymam mocno za Ciebie kciuki! Na pewno wszystko będzie dobrze :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń