wtorek, 1 kwietnia 2014

Ja w reprezentacji Polski! - Prima Aprilis

Witajcie! Dzisiaj będzie o mnie :) Muszę Wam się czymś pochwalić!

Właściwie to nie wiem od czego zacząć. Większość z Was, wie jaki mam/miałem stosunek do reprezentacji prowadzonej przez Piotra Makowskiego, więc nad tym faktem rozwodzić się nie będę.

Dzisiaj otrzymałem jednak mejla od... władz PZPS. Spokojnie, spokojnie nie zamierzają mnie ciągać po sądach :) Sprawa jest o wiele bardziej przyjemniejsza i ciekawsza.

Skontaktował się ze mną sam trener reprezentacji Polski! Poprosił o spotkanie ze mną, szarym, cichym blogerem, który tylko sobie pisze. W końcu zostałem zauważony i doceniony :) Pan trener pragnie porozmawiać ze mną o sytuacji w reprezentacji Polski uzasadniając to tym, iż mam ciekawe spostrzeżenie dotyczące polskiej kadry i osobiście chciałby poznać mój punkt widzenia. Ma to przypominać coś na kształt coachingu, doradztwa z elementami komunikacji społecznej. Na próbę mam przebywać z kadrą podczas trwania kwalifikacji do mistrzostw Europy, które polskie siatkarki rozegrają w Bydgoszczy!

Niezmiernie się cieszę! Właściwie to chyba jednak spełnienie marzenia, być tak blisko z reprezentacją, a dodatkowo ktoś mnie znalazł wyłapał, ciekawe czy spotkanie z Makowskim w ramach działalności koła naukowego odegrało tu jakieś znaczenie. Nie wiem, nie ważne.

Ach! Ja w biało-czerwonej koszulce, może nie na boisku, ale pomagający reprezentacji, coś fantastycznego! Marzenia się spełniają!

Niestety zbyt wielu szczegółów podać nie mogę, sprawy ściśle tajne itp. Jednak w piątek ma dość do spotkania w Bydgoszczy z trenerem Makowskim. Tyle wiem. Jakie wiążące decyzje tam zapadną tego nie wiem, ale tyle ile będę mógł postaram się Wam przekazać! :)

Może w takiej postaci zobaczycie mnie w tv albo na żywo jeśli będziecie w Łuczniczce:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz