sobota, 13 kwietnia 2013

Kolejny jubileusz!

Witajcie! Specjalnie czekałem z kolejnym wpisem, bo chwila wyjątkowa! Dziś minął rok, od kiedy jestem na blogspocie, a dwa lata już w blogosferze. Tak, tak szybko zleciało!

Dziękuję wszystkim czytelnikom, jeszcze tym odwiedzającym mnie na onecie, a czyniącym to do tej pory. To bardzo, ale to bardzo miłe. Dziękuję za wszystkie komentarze, e-maile i po prostu odwiedziny!

Cieszę się, że mam stałe, wierne grono komentujących. Po każdym wpisie z niecierpliwością oczekują Waszych opinii, aby móc poznać Wasz punkt widzenia i poprowadzić dyskusję i wymianę poglądów!

W związku z 12 miesiącami na blogspocie kilka zmian.

1. Zmieniła się nazwa bloga. Szpilką w parkiet ustępuję miejsca: Po sportowej stronie mocy. To za Waszą sprawą tak się stało i bardzo za, to dziękuję!

2. Blog jest na Facebooku!~Długo dojrzewałem, aby pojawić się na fejsie, ale w końcu jestem! Zapraszam wszystkim do polubienia oficjalnej strony Po sportowej stronie mocy.

3. Jedno natomiast pozostaje niezmienne! Dalej będę go prowadził, pisał i starał się, by był lepszy, coraz lepszy. Mam nadzieję, że mi w tym pomożecie :) I za rok mieli co wspominać!

4. Będzie także nowy wygląd bloga. Myślę, że na dniach będzie już widoczny ten najważniejszy, kluczowy efekt. 

PS. Obiecuję, że kolejne wpisy będą bardziej sportowe, bardziej siatkarskie, bo zaczęło się dziać. Anastasi podał listę wybrańców, półfinały w lidze siatkarek i przede wszystkim decydujące pojedynki w walce o medale! Resovii brakuje już tylko jednego triumfy, by obronić tytuł mistrzów Polski (dziś wygrali 3:0 z ZAKSĄ).
Fot. naszepociechy,gliwice.pl 

1 komentarz:

  1. Spóźnione ale szczere życzenia 'urodzinowe' :) Abyś jak najdłużej prowadził tego bloga bo bardzo lubię tu zaglądać. (Czasem niestety mam zaległości ale staram się je nadrabiać). Mam nadzieję, że za rok będę mogła złożyć kolejne życzenia!
    Podoba mi się nowy tytuł bloga - z propozycji ten podobał mi się najbardziej. Czekam na kolejne zmiany.
    PS źródłem zdjęcia poprawiłeś mi humor :P

    OdpowiedzUsuń