czwartek, 21 marca 2013

Pomożecie?

Mam nadzieję, że gremialnie odpowiecie: Pomożemy!

Mimo, że od dziś mamy kalendarzową wiosną, a za oknem jednak hula zima, to znajdziecie odrobinkę czasu, by pomóc mi wybrać nowy tytuł bloga.

Możecie mieć swój udział w moim blogu. Bardzo proszę o Wasze typy, które z poniższych nazw są najlepsze, najodpowiedniejsze, najciekawsze i najłatwiejsze do zapamiętania :) Nowy tytuł ma być preludium do zmian na blogu, które planują wprowadzić wraz z kolejnymi, drugimi już urodzinami bloga, które zbliżają się wielkimi krokami :)

Lista proponowanych tytułów:

1. W sportowej przestrzeni...
2. Popęd do sportu
3. Sportowy homunkulus
4. Zmysł do sportu
5. Po sportowej stronie mocy
6. Pandemonium sportu
7. Sportowa percepcja
8. Sportpolis
9. Bez spiny
10. Bez wysiłku
11. (Moje) panaceum na sport

Propozycji było jeszcze kilka, dokonałem jednak pierwszej selekcji, ale teraz to już nie mam pojęcia, który tytuł wydaje się być najlepszy.Proszę nie sugerować się kolejnością, nie ma ona znaczenia. 

Uwaga: Wszelkie propozycje odautorskie mile widziane!

8 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa tych zmian :)
    Co do tytułów, to najbardziej podobają mi się 1,5,8 i 11 ^^ Trudny wybór.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pandemonium sportu - zdecydowanie! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się podobać 2;) .. A z mojej propozycji tytuł " utopijny gwóźdź",ale trochę słabe hihi pozdro.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie pozycja nr.1 Ten tytuł zawiera w sobie wszystko co najważniejsze. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. U kogo hula zima u tego hula :P
    Mnie najbardziej podobają się 3 tytuły. "Sportowa percepcja", "Zmysł do sportu", a najbardziej "Po sportowej stronie mocy".
    Pozdrawiam i nie mogę się doczekać tych zmian - jestem ich bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię liczbę 5 i z powyższych propozycji to chyba własnie 5 jest najbardziej adekwatna, ale przede wszystkim najłatwiejsza do zapamiętania, zawierająca jednocześnie słowo - klucz "sport" i nie tak ogólnikowa jak np. 9 i 10. Ale naj, naj, naj jest dla mnie aktualny tytuł - może więc warto poszukać czegoś, w co tę szpilkę można wbić, by pasowało do każdej dyscypliny? :)

    OdpowiedzUsuń