piątek, 9 listopada 2012

Odpowiadam na pytania - akcja Liebster Blog

 
 
Zasady zabawy:
"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Tak przedstawiają się zasady. Poniżej odpowiedzi na pytanie od blogowiczek, które uznały, że dobrze wykonuję swoją robotę. Doceniam i dziękuję!

Pytania od anett z http://magia-siatki.blogspot.com
1. Ciepło czy zimno?
Zdecydowanie ciepło!

2. Jaki jest Twój najlepszy deser?
Trudne pytanie, bo jestem łakomczuchem, ale postawię na ciasto z kaszy mannej, czyli kaszak mojej babci. Pychota :)

3. Dlaczego sport?
Trudne pytanie wbrew pozorom. Przede wszystkim sport to wielkie emocje, niespodziewane wydarzenia, które wpisują się pamięci. Sport to także szkoła, uczy wytrwałości, cierpliwości, ale także wykształca umiejętność radzenia sobie z porażką. Sport obecny był w moim życiu od dawna i przybierał i przybiera różne formy tj. bierną i aktywną. Sam gram i ćwiczę, ale także oglądam i dopinguję. Nie wszyscy jeszcze sport traktują poważnie, mam nadzieję, że niedługo sport będzie na równi z kulturą, bo dla jednych wybranie się na mecz jest spektaklem, inny natomiast wolą dramaty Szekspira.

4. Ile godzin dziennie spędzasz przed kompem? :P
Średnio jakieś 3 godziny :D

5. Kim chcesz być w przyszłości?
Znowu niełatwe pytanie. W moim przypadku tj. bardzo trudne. Nie są to już bowiem marzenia pięciolatka, a poważne decyzje. Na pewno chciałbym działać w sporcie, czy jako dziennikarz, psycholog czy jeszcze ktoś inny... Nie ważne.

6. Z czym kojarzy Ci się kolor niebieski?
To mój ulubiony kolor, a kojarzy mi się ze szczęściem, ale także pogodą ducha i radością.

7. Komu kibicujesz (różne dyscypliny)?
O siatkówce pisać nie będę, bo prawie wszyscy wiedzą. Kibicuję także Polakom, uważam się za patriotę, więc to jeden z moich obowiązków, przyjemnych obowiązków. Ponadto kibicuję Novakovi Djokoviciovi i to tyle. Nie ma tego zbyt dużo, bo jak kibicuję to wiernie. A moje kibicowanie przejawia się także zainteresowaniem i śledzeniem wszelkich startów (z braku czasu ostał się tylko Nole)

8. Co najbardziej lubisz w swoim pokoju?
Łóżko. A i koszulka z podpisami siatkarek reprezentacji z 2010 roku.

9. Ty 10 lat później...?
Będę miał 32 lata i wiem, co będę w życiu robił :)

10. Co robiłeś 10 minut temu?
Przeglądałem blogi w poszukiwaniu pytań do mnie :)

11. Podoba Ci się mój blog? Czego w nim brakuje, a co jest niepotrzebne?
Blog jest ok. Czy coś w min brakuje? Moim zdaniem nie. Prowadzony profesjonalnie i rzetelnie. Ewentualnie, żeby nie było tak słodko to może zmieniłbym tło :)


Zestaw pytań od Siatkary 9519 z http://mylife-asiaa.blogspot.com/

1. Siatkówka to dla mnie...
Krótko i konkretnie! Siatkówka jest dla mnie całym życiem!

2. Piosenka, której teraz słucham to...
"Spectrum" Florence + The Machine

3. Ulubione danie?
Gołąbki z młodymi ziemniaczkami i sałatą.

4. Założyłem bloga, ponieważ...
Chciałem dzielić się z ludźmi moimi spostrzeżeniami dotyczącymi sportu. Poniekąd też szlifowania i doskonalenia języka.

5. Jaki kolor lubisz, a jakiego nie?
Lubię niebieski, brak nielubianego koloru.

6. Znienawidzony przedmiot w szkole?
Znienawidzony to za dużo powiedziany, ale fizyka to zdecydowanie nie moja bajka.

7. Moim wzorem do naśladowania jest... Dlaczego?
W rożnych dziedzinach rożne osoby. W aspekcie sportowym Mariola Zenik. Dlaczego? Tyle już zostało napisane w tym temacie, że hohoho :)

8. Nie lubię ludzi, którzy...
Ja lubię ludzi. Chcę, powinienem, muszę... Nieszczerzy nie mają na co liczyć, takich nie lubię.

9. Czego w sobie nie lubisz, a co lubisz?
Być może jestem zbyt bezpośredni i odrobinę ironiczny, a co w sobie lubię? Organizacja czasem wychodzi mi całkiem dobrze. Ogólnie rzecz biorąc nie jest lekko z pisaniem tego, co się w sobie, lubi, a czego nie. Każdy stara się postrzegać siebie w dobrych barwach, więc wymienię może jeszcze jeden negatyw, który nei do końca jest jednak postrzegany źle, ale... jestem zbyt ufny.

10. Czego się brzydzisz?
Brzydzę się ludźmi, którzy udają kogoś innego niż są.

11. Masz jakieś uzależnienie? 
Tak! Od siatkówki!


Dziękuję za wyróżnienie. Dziękuję także pozostałym i proszę się nie obrażać. Wszystkie blogi, które znajdują się w mojej zakładce są tymi godnymi polecenia. Nie zadam pytań, bo już nie mam komu. Ale jeszcze raz dziękuję i wszystkim gratuluję dobrze wykonanej roboty!

2 komentarze:

  1. Fizyka to zło! :P
    Jeszcze trochę ponad pół roku będę musiała się z nią pomęczyć...

    OdpowiedzUsuń
  2. Fizyka i zły język to zło! :P
    fajne pytanka i fajne odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń