wtorek, 2 października 2012

Czas na zmiany, czas na Bydgoszcz!

Witajcie. Notka nie będzie zbyt szczególna i treściwa, chwilowo narzekam na brak czasu. Będzie trochę o moim życiu osobistym :) Zmieniłem uczelnię. Z Olsztyna zawitałem do Bydgoszczy, tam też będę kontynuował swoją naukę na studiach magisterskich z dziennikarstwa i komunikacji społecznej, ponadto zdecydowałem się studiować jeszcze psychologię. Dlatego na razie nie mam zbyt wiele czasu, muszę ogarnąć to i owo, poszukać tego i owego. Jednym słowem studia się zaczęły. 

Oczywiście nie oznacza to, że nie będę tu pisał i zaglądał. Nic z tego, ciągle będziecie mogli czytać moje wypociny i nic w tej materii się nie zmieni.

Prowadzę także obserwację pewnego zjawiska. Myślę, że za miesiąc przedstawię już swoje rezultaty. Zdradzać go nie mogę, bo mogłoby to wpłynąć na wyniki. Wiedźcie, że pracuję by blog był coraz ciekawszy i coraz lepszy i bardziej profesjonalny.

Jednym słowem zmiany, zmiany i zmiany.

Nie ma co narzekać. Łuczniczka czeka, dwa kluby siatkarskie w najwyższej klasie rozgrywkowej. Elegancko.
Fot. wikipedia

4 komentarze:

  1. wszystko ładnie, ale ja teraz będę żyła ze świadomością, że Ty sobie elegancko chodzisz na mecze, a ja tu muszę walczyć o przynajmniej kilka w sezonie, żeby wstydu nie było :P.
    studenci to mają życie :P

    to powiedz chociaż w jakim zakresie te obserwacje prowadzisz ;)

    Pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że mamy podobne zainteresowania ^^ Też zastanawiam się nad studiami związanymi albo z dziennikarstwem albo psychologią sportu ;P

    W takim razie powodzenia na nowej uczelni :)
    No i jestem ciekawa tych 'obserwacji'...

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm, tak dużo meczów na początku nie będzie, ale na najciekawsze z pewnością się wybiorę :D Jakby będzie fotki, będzie jakaś relacja - nie wiem, jeszcze w jakim wymiarze będę w Łuczniczce.

    Obserwację będą dotyczyć sportowców i ich wizerunku w internecie. Eee nie znowu za dużo napisałem :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. * Obserwacje - rzecz jasna. Sorry za błąd

      Usuń