sobota, 11 sierpnia 2012

Szpilką w Igrzyska: Srebrna Anita! 10 medali i więcej nie będzie? (16)

Anita Włodarczyk wicemistrzynią olimpijską. Tym razem złota nie udała się zdobyć, ale najważniejsza rzecz jest taka, że Polka zamierza startować do Rio, więc szanse na złoto są.

Medal olimpijski to medal olimpijski to wielki sukces, Anita Włodarczyk mimo, że zdobyła srebro miała apetyt na złoto i co więcej potrafił to otwarcie powiedzieć i stwierdzić, że będzie za 4 lata walczyć o krążek z najcenniejszego kruszcu. Niewielu było sportowców, którzy choć zdobyli medal nie byli zadowoleni ze swojego startu. Anita przeogromnie się z tego cieszyła, ale sportowa złość to jest to czego nam brakowało. Za taką postawę należą się brawa.

Druga z naszych medalowych okazji Marta Walczykiewicz uplasowała się na 5 miejscu. Nie tak to miało być. O czym zresztą mówiła sama zawodniczka. Polska kajakarka przepraszała również na antenie, za taki występ. Z mojej strony nie ma za co przepraszać i się kajać. Od razu przypomniała mi się polska pięściarka Karolina Michalczuk, która również ze łzami w oczach przepraszała wszystkich. I mam mieszane uczucia, to takich wydarzeń. Z jednej strony niby okej, są załamane i rozczarowane. Emocje są duże.  Jakoś tak te zdania nie składnie mi wyszły, ale mam nadzieję, że zrozumiecie o co chodzi. :) Z drugiej strony przeprasza się, wtedy jeśli coś się zrobiło źle. Czyli Polki jednak nie zrobiły wszystkiego na 100%? Tego nie wiem, choć taka postawa może zastanawiać.

Fot. Sport.pl

1 komentarz:

  1. Gratulacje dla Anity;)
    Ja też sądzę, że nikt nie musi się czuć winny przegranej i przepraszać o ile dał z siebie 100%, jeśli tak było widocznie wygrał lepszy,a na to nie ma rady...

    OdpowiedzUsuń