niedziela, 12 sierpnia 2012

Szpilką w Igrzyska: Ostatni dzień to nie polski dzień (17)

Już niewiele pozostało do zakończenie 30 Igrzysk Olimpijskich. Igrzyska w Londynie miały być szczęśliwe dla Polski, a ostatni dzień miał być wielką radością Polaków. Dziś nasi siatkarze mieli walczyć o medal, mieli udanie zakończyć występy polskiej reprezentacji w Londynie. Nic z tego. Niemal pewne jest, że ze stolicy Wielkiej Brytanii wrócimy tylko z 10 medalami. Na podsumowania przyjdzie jeszcze czas, także na łamach bloga.

Jednak krew mnie zalewała oglądając mecz Bułgarów z Włochami i ostatecznej radości siatkarzy z Półwyspu Apenińskiego, którzy zdobyli brąz. Echh. Nie tak miało być, nie tak...

Nie mogłem doczekać się igrzysk, w końcu długo się na nie czeka. Ale wraz z odpadnięciem siatkarzy emocje opadły to już nie to. Nie to, że skończyły się dla mnie po porażce z Rosją, ale budowały mój optymizm i nadzieję, bo innych rozczarowujących występach. Tak pozostaje się łudzić, że w Rio będzie lepiej...

Jestem ciekaw, kto będzie dzierżył polską flagę na zakończenie igrzysk.W Pekinie był Tomasz Majewski. Kulomiot jest już w kraju, więc z pewnością nie on. Nie wiem czy jest Adrian Zieliński, jeśli nie to kandydatka jest jedna. Anita Włodarczyk!

Fot. AG

1 komentarz:

  1. Faktycznie to miał być Polski dzień i zwycięstwo naszych siatkarzy, jednak ja z dwojga złego cieszę się brązem dla Italii, przynajmniej jeden Polak ma medal...
    Teraz nie pozostaje nic jak czekać na kolejne IO...

    OdpowiedzUsuń