niedziela, 5 sierpnia 2012

Szpilką w Igrzyska: Fenomen XXI wieku. Żegnaj Michaelu Phelpsie (10)

Wczorajszy dzień dla Polaków nie był zbyt szczególny i wyjątkowy i do historii z pewnością się nie zapisze. Polscy siatkarze wygrali z Wielką Brytanią w trzech setach, ale czy ktoś spodziewał się innego rezultatu? Potem zagrali dla nas Argentyńczycy wygrywając z Bułgarią 3:1, dzięki temu biało-czerwoni są na pierwszym miejscu w grupie.

Był jeden występ Polaka, który mnie mocno rozczarował, ale ma chłop szczęście, że ktoś inny potrafił to przyćmić.

Michael Phelps złotym medalem w olimpijskiej rywalizacji sztafet 4x100 m stylem zmiennym zakończył karierę. Fenomenalny pływak, człowiek i najlepszy olimpijczyk w historii. Multimedalista olimpijski - 22 medale (w tym 18 złotych, 2 srebrne i 2 brązowe). Świat oczarował w Pekinie zdobywając osiem medali. Teraz w Londynie, 4 sierpnia Amerykanin postanowił zakończyć karierę! Odchodzi w glorii chwały i takiego go zapamiętam. A być może jeszcze wróci? Kto wie?

Cieszę się, że dane było mi zobaczyć takiego pływaka w akcji, sportowca o którym głośno będzie jeszcze przez wiele, wiele lat. Jestem dumny z faktu, że mogłem podziwiać i oglądać w akcji pływaka wszech czasów. Marzę jednak, o tym by kiedyś spotkać się z nim na żywo, by zdradził mi sekret swoich sukcesów!

Dzięki!

Fot. AFP

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz