piątek, 31 sierpnia 2012

Międzynarodowy Dzień Bloga - Blog Day 2012

Witajcie moim kochani! Drodzy blogowicze dzisiaj nasze święto! BlogDay obchodzony jest 31 sierpnia, w tym dniu - przynajmniej takie było założenie blogerzy polecają 5 blogów wartych odwiedzenia. Z zasady miały to być blogi z odmiennych kręgów tematycznych, z innych krajów. Ja aż takim wędrownikiem nie jestem i niezbyt zgrabnie poruszam się w świecie blogosfery.

W związku z tym. Polecam wszystkie blogi znajdujące się po prawej stronie pod napisem: "W te miejsce zaglądam najczęściej". Tam czytam, zaglądam i komentuję, bowiem są to rzeczy, wieści, teksty bliskie mojemu sercu.

Zrobię jednak jeden wyjątek. Odkryłem tego bloga dosyć niedawno, a jest on moim źródłem informacji w moich nowych kręgach zainteresowań.

Blog o psychologii sportu :

GŁOWA RZĄDZI


Narobiło się tych świąt, nie ma co. Ale dziś nasz dzień, drodzy blogowicze. Z tej okazji wszystkim piszącym życzę wytrwałości i cierpliwości, radości z blogowania. Oby każda wolna chwila spędzona w tej sferze była szczęśliwa i miła. Wszystkiego najlepszego!



5 komentarzy:

  1. Dziękować, Panie Dziennikarzu ! :):P
    Tobie również życzę wytrwałości (choć chyba niepotrzebnie, bo nawet jak znikasz, to wracasz;)) i radości z bloggowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje i wzajemnie ;) Co prawda nasze święto minęło prawie 2 godziny temu, ale nie szkodzi^^
    Także życzę wytrwałości i weny twórczej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kto by pomyślał ... :)

    Cieszy fakt, że są takie dni :) Wytrwałości wszystkim blogerom życzę (życzenia spóźnione, ale złożone !)

    Pozdrawiam :) !

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW! Nie wiedziałam :O
    Dzięki za życzonka i wyróżnienie. Również życzę wielu sukcesów i powodzenia w karierze dziennikarskiej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mamy swój dzień? Nie wiedZiałam (jak większośc z nas pewnie). A polecony przez Ciebie blog jest treściwy i ciekawy. Na pewno zainteresuje osoby które chcą dalej się kształcić w tym kierunku. Ale nie tylko. Ja czytając (co prawda pobieżnie) go, też dowiedziałam się kilku ciekawych rzeczy. Może częsciej tam zaglądając inaczej spojrzę na sportowców? :)

    OdpowiedzUsuń