czwartek, 21 czerwca 2012

Wykorzystywanie wizerunku polskich sportowców w reklamach telewizyjnych w latach 2010 – 2011

Witajcie! Uczelnia tu uczelnia tam, wszędzie teraz gdzieś ta szkoła się pojawia. Niestety nie mam czasu, na nic konkretnego, ale pochwalę się na razie tylko spisem treści mojej pracy licencjackiej.

Wykorzystywanie wizerunku polskich sportowców w reklamach telewizyjnych w latach 2010 – 2011

Rozdział 1. Reklama i jej teoretyczne podstawy
1.1. Definicja reklamy
1.2. Rys historyczny reklamy
1.3. Funkcje i cele reklamy
1.4. Reklama telewizyjna

Rozdział 2. Wizerunek sportowca i jego elementy
2.1. Definicja wizerunku
2.2. Zjawisko personality merchandising
2.3. Wizerunek sportowca w promocji marki – celebrity endorsement
2.4. Marketingowy cykl życia gwiazdy sportu 


Rozdział 3. Polscy sportowcy w reklamach telewizyjnych. Analiza reklam z 2010 i 2011 roku
3.1. Analiza treści wybranych reklam telewizyjnych pod kątem zagadnienia wizerunku
Justyna Kowalczyk - Polbank
Adam Małysz - Teekanne, Generali
Maja Włoszczowska - CCC
Aleksandra Jagieło i koleżanki z drużyny - Bank BPS
Tomasz Adamek - Żywiec, Las Vegas
Marcin Lewandowski - Powerade
Karolina Woźniacka - plastry Compeed
Marcin Gortat - Rossmann
Jakub Błaszczykowski - Biedronka
Monika Pyrek i Krzysztof Włodarczyk - gazeta Fakt 


To byłoby na tyle. Żałuję, że za wiele siatkarzy nie wystąpiło, ale mam nadzieję, że teraz wraz z udziałem Bartosza Kurka w reklamie Monte w końcu się zmieni, a ja będę miał dalej co analizować!


3 komentarze:

  1. Szkoda, że nie ma reklamy Plusa z siatkarzami, bo ja dawno, dawno temu ją opisywałam na zajęcia (to była jedna z 3, wpisywała się w jakiś motyw, ale nie pamiętam jaki) i ciekawa jestem, czy mielibyśmy podobne spostrzeżenia (te pamiętam;) - co prawda, trochę z innej beczki ta analiza była, ale wizerunkowe kwestie też były.

    To kiedy obrona? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma wielu reklam, bo były za stare. Miałem tylko dwa lata :P

    Obrona 28 czerwca i wtedy też pochwalę się większą częścią pracki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No tak, skoro dwa lata, to faktycznie Plus odpada. Ale w ostatnim czasie po sportowców często sięgano, było z czego wybierać. Chociaż chyba najwięcej było do wyboru z reklam okołoEUROwych: Błaszczykowski, Lewandowski, Szczęsny...

    Powodzenia w czwartek! :)

    OdpowiedzUsuń