piątek, 29 czerwca 2012

Obroniony. Jestem dziennikarzem!

Cześć i czołem! Kilka dni temu przedstawiłem spis treści mojej pracy licencjackiej. W czwartek dostąpiłem zaszczytu obrony, a co ważniejsze ukończyłem studia pierwszego stopnia.

Trzy lata nauki za mną. Śmiało mogę teraz powiedzieć, że jest to blog dziennikarza, dziennikarza z krwi i kości, dziennikarza przez wielkie "dz".

Dostałem na twarz trzy pytanka: o polskich sportowcach w reklamie, o reportażu w Radiu Olsztyn i o charakterystyka Przeglądu Sportowego na tle prasy sportowej w naszym kraju. Muszę przyznać, że rozmowa przebiegła w miłej atmosferze, stresu za wielkiego też nie. I co najważniejsze wylądowałem z piątką na dyplomie.

Nie będę się dłużej rozwodził nad tym faktem. Kończę.

Oo dzisiaj wakacje. W podstawówce, gimnazjum i szkołach średnich. Ja też doczekałem się wakacji. Udaje się na zasłużony wypoczynek, choć nie spędzę go leżąc do góry brzuchem na plaży. Jeszcze nie. Bardziej po prostu muszę trochę odpocząć, przed egzaminami na studia magisterskie i co ważne muszę się teraz zastanowić, co wybrać, gdzie iść i co robić. A to trudniejsze niż mi się wydawało.

Tym samym nie mogę obiecać regularności postów co trzy dni. Będą się pojawiały, jak znajdę chwilę czasu bądź wytworzy się wydarzenie bez precedensu.

Miłych wakacji i udanej pogody!

Mój zdemolowany indeks. 


9 komentarzy:

  1. Nie taki zdemolowany :D
    Moje gratulacje kolego! Miło że Ci się udalo. Życzę powodzenia w dalszym kształceniu się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Brawo ! Gratuluję i zazdroszczę :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje panie Dziennikarzu :D
    Życzę udanych wakacji i dokonania dobrego wyboru, jeśli chodzi o dalsze kształcenie się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No i przez ten cały sajgon z imprezą niby firmą, a nie firmową, zapomniałam pogratulować: nadrabiam więc i życzę powodzenia. Na pewno wypytam o szczegóły :P

    Nie chcę burzyć radości przed wakacjami, ale tak naprawdę ten dziennikarski świstek sam nic nie znaczy. Ale Ty masz nie tylko świstek, więc mam nadzieję, że za czas jakiś zobaczę kolejnego absolwenta naszej zacnej uczelni na szklanym ekranie :) Oby tak szybko jak pana testera, czyli niemal po obronie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje. Dalszych sukcesów życzę.
    Udanych wakacji ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. hahaha, teraz będziesz już Kolegą Dziennikarzem, bez "prawie" w nawiasie :P
    Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję i życzę dalszych sukcesów na drodze zawodowej ;) Owocnych wywiadów i ciekawych tekstów ;)
    A tak w ogóle to ciekawy temat pracy licencjackiej miałeś ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Serdeczne gratulacje. To miłe dowiedzieć się, że ktoś poprzez ciężką pracę spełnia swoje marzenia.
    P.S. Witamy spowrotem :)

    OdpowiedzUsuń